Senior Contract- en Leveranciersmanager IT (Vervuld).

Gemeente Utrecht

36 uur

WO-Niveau

Heb jij ervaring met IT Contract- en leveranciersmanagement gecombineerd met juridisch en cijfermatig inzicht? Ben jij in staat de IT Contract- en Leveranciersmanagement van de Gemeente Utrecht naar een hoger niveau te tillen? Dan komen we graag met jou in gesprek.

Heb jij ervaring met IT Contract- en leveranciersmanagement gecombineerd met juridisch en cijfermatig inzicht? Ben jij in staat de IT Contract- en Leveranciersmanagement van de Gemeente Utrecht naar een hoger niveau te tillen? Dan komen we graag met jou in gesprek.

HRyou werft voor de Gemeente Utrecht een Senior Contract- en Leveranciersmanager  IT (sch 12)

Utrecht maken we samen met JOU!

De gemeente Utrecht groeit. Daarom betekent werken voor de gemeente Utrecht het zoeken naar oplossingen in het belang van de inwoners, ondernemers en bezoekers. Denk hierbij aan maatschappelijk vraagstukken op het gebied van bereikbaarheid, duurzaamheid en gezondheid. Wat in Utrecht nodig is, staat centraal in het werk. Dat gebeurt op diverse locaties in de stad of vanuit het opvallende en moderne stadskantoor, direct naast station Utrecht Centraal.

De functie

Als Contract- en leveranciersmanager IT ben jij verantwoordelijk voor het proactief managen van, en het optimale halen uit, zowel de IT contracten als de relatie met de leveranciers. Bij het opstellen van business cases, het begeleiden van aanbestedingen en bij het afsluiten van contracten geef jij uitvoering aan het gemeentelijk Sourcing- en innovatiebeleid.  Als geen ander weet je het beleid te vertalen naar de standaarden en kaders voor het eigen aandachtsgebied.

Jij initieert tactische en strategische overleggen met (strategische) leveranciers en de contracteigenaren. Bij het afsluiten van SLA’s en het formuleren van KPI’s geef je advies. In inkooptrajecten stel je aop het gebied van contract- en leveranciersmanagementde wensen en eisen vast. Je bent proactief als het gaat om het signaleren en kweken van urgentie. En natuurlijk kijk je niet alleen naar de relatie en de financiële component in de interne en externe samenwerking. Je kijkt ook naar de risico’s, prestaties en verbeterpotentieel van de processen.

Wat neem je mee?

Als ervaren Contract- en Leveranciersmanager IT ben je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Daarbij heb je ruime kennis van IT-gerelateerde inkopenen weet je wat marktpartijen bieden. Je hebt voldoende ervaring opgedaan met de aanbestedingswet, contractrecht, inkooptechnische- en juridische aspecten. Daardoor heb je Wo werk- en denkniveau en relevante opleidingen gevolgd echter ben je zeker nog niet uitgeleerd!

Als persoon ben je positief ingesteld en enthousiast over je vakgebieden dat weet je ook op je collega’s over te brengen. Je bent sociaal en communicatief vaardig, werkt graag samen en zelfstandig. Hierbij toon je initiatief en flexibiliteit. Je hebt een duidelijke (strategische) visie op inkoop- en contractmanagement en het vermogen om dit te realiseren in een ambtelijke organisatie.

Aanbod

Je komt te werken bij de IT-afdeling van de gemeente Utrecht, Domstad IT. Onderdeel van Domstad IT is het team Inkoop-, Contract- en Leverancier Management (CLM). Samen met dit team van negen collega’s doe jij de (decentrale) inkoop, contract- en Leveranciersmanagement voor de gemeentelijke organisatie als het gaat om de IT-systemen, software en dienstverlening.

Afhankelijk van je opleiding en werkervaring bedraagt het salaris maximaal € 5.814 bruto per maand (salarisschaal 12) op basis van 36 u p.w. Natuurlijk is jouw werk meer dan alleen een salaris, je draagt bij aan een optimale besteding van gemeenschapsgeld en daar staan ook uitstekende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden tegenover. Tevens is er een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je salaris. ( klik hier voor overzicht Arbeidsvoorwaarden Gemeente Utrecht). Mogelijkheden genoeg om het beste uit jezelf gaat halen.

Het CLM-team werkt ongeveer 50% thuis en 50% op kantoor De mogelijkheid om 4×9 of 32 uur te werken is eveneens bespreekbaar.

Meer informatie

Spreekt bovenstaande je aan, dan kom ik graag met jou in contact. Bel 06-34566059 of mail met Marc Brugman, Senior Recruitment Consultant HRyou, marc@hryou.nl. Het werving & selectietraject voor deze functie is uitbesteed aan HRyou.

Bij indiensttreding vragen we je een verklaring omtrent gedrag (VOG) te verstrekken. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Solliciteer direct en stuur ons je gegevens. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    Vragen of opmerkingen?

    Neem dan contact met mij op 

    3

    Marc Brugman

    Marc Brugman

    Jarenlang actief voor organisaties met uiteenlopende personele vraagstukken, waar verandering, vernieuwing of groei centraal stond. Een verbindend manager die betrokkenheid toont in de ontwikkeling van medewerkers. Hoge mate van bestuurlijke sensitiviteit en realisatiekracht. Mijn aanpak is gericht op bewustwording, persoonlijk leiderschap en eigen verantwoordelijkheid.

    Onze werkwijze

    Kandidaat en organisatie moeten matchen voor de beste samenwerking. Met de meest professionele kandidaten in huis of door op zoek te gaan naar de beste Professionals is de beste match altijd waar te maken. 

    Bekijk onze actuele vacatures

    Gespecialiseerd in het werven en plaatsen van Professionals in HR, Inkoop en Contractmanagement.

    Neem contact met ons op voor een gesprek

    Gespecialiseerd in het werven en plaatsen van Professionals in HR, Inkoop en Contractmanagement.

    Bekijk de oplossingen voor jouw complexe vraag

    Gespecialiseerd in het werven en plaatsen van Professionals in HR, Inkoop en Contractmanagement.

    Share This